Städlust

Ja tro det eller ej, men jag känner för att städa och göra snyggt på rummet ^^ haha, eftersom det inte är ofta man känner så lär man ta vara på det. Sätter man på musik så går det så mycket fortare och blir dessutom roligare (kan det egentligen vara kul att städa?).

Efter besöket hos mormor så var vi hela familjen ut till "landet" och hälsade på en familj vi känner som bor där =P Eller vi skulle snarare gratta en av dom :) Alltså jag vettetusan om jag skulle klara av att bo på landet, det är så skitigt o lerigt osådär. Eller kanske inte alltid då. Men jag är nog en sådan som trivs närmare stan :)

Jaja nog om det, ska strax sätta igång städningen. Men först lär jag berätta att jag valt ut lite program som jag ska söka till på Högskolan, så det känns skönt att veta vad man ska söka! Hoppas bara det känns lika bra senare ..
Nu ska jag bara priotera ordningen på utbildningarna i nån dag och sen är det dags att söka :)

Ha en fortsatt trevlig kväll.

/ Jossa




Här är man förberedd med städredskapen i högsta hugg xD

Kommentarer
Postat av: johanna

sv: jag med! :D

2009-04-05 @ 22:21:46
URL: http://jossehannaa.blogg.se/
Postat av: johanna

heeeeej! :D haha kom inte på något annat att skriva ;)

2009-04-05 @ 22:30:15
URL: http://jossehannaa.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0