Skärtorsdag

Skärstorsdag, vilket innebär att alla små påskkärringar plingar på överallt och vill ha godis hehe ;) Och det är även endast två dagar till påskafton. Årets påskafton kommer inte firas som alla andra år, ska nämligen äventyra mig med familjen neråt i landet till Skåne.

Dagen har inte erbjudit så mycket händelser än andra dagar utan jag vaknade upp hos älskling och vi hade en trevlig mysdag :) Sen kom pappa och hämtade mig, så nu är jag i Bomhus. Jag har packat i sista sekunden tills imorgon, vilket inte är likt mig, dock hade jag lagt fram typ allt jag ska ha med mig för ett par dagar sen! Annars har jag inte hunnit med mer än packningen hemma idag, ska verkligen försöka lägga mig i hyffsad tid ikväll, väckarklockan står på 03:30 imorgon. Det är ingen rolig tid det, men på tanke att bilresan är väldans lång så kan man ta sig en tupplur där. Självklart har man laddat med lite godis, nötter och filmer till bilresan så jag hoppas den går fort =P

<3 Jag älskar dig Daniel, du är guld värd :)


Ska också passa på att berätta att igår träffade jag Tessan, vi tog en promenix i Hemlingby, det fick bli 5km :) Skönt!!
Pratades en hel del trevlans det <3

Nu ska jag ta och fixa lite mer här, ha en bra kväll allesammans.

/ Jossa




Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0