Otursdag?

Ja, jag tror faktiskt jag hade en otursdag igår!
Det började på morgonen då jag sprang in med huvudet i hatthyllan i hallen, ont gjorde det och bulan ömmar än :P
Sedan var jag och Danne ute och letade en liten stock till ormen i skogen, men när vi skulle gå ut därifrån klev jag rakt ner i ett dike som var täckt av snö och jag ramlar på asfalten, haha det borde sett väldans roligt ut. Mobilen flög åt helskotta, men pappa som var i luren märkte ingenting utan fortsatte att babbla. Då visste jag inte om jag skulle skratta eller gråta, fy sjutton vad det gjorde ont och sved i såren på händerna. Jäkla grus!
Tro inte att det var det enda som hände mig, på kvällen lyckades jag stänga toadörren med världens fart rakt på skallen! Hur fasen lyckas man ha huvudet i vägen? Rakt på pannan, men som tur är blev det ingen bula. Sedan lyckades jag väl med mindre olyckshändelser också.

Men jag undrar verkligen, hade jag en otursdag eller är jag bara jävligt klantig?

/ Jossa



Kommentarer
Postat av: tessan

haha du är bara allmänt klantig gumman :D<3

2009-04-08 @ 17:15:53
URL: http://tessannw.blogg.se/
Postat av: johanna

haha å gud, det låter som mig det där! ;)

2009-04-09 @ 01:29:30
URL: http://jossehannaa.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0