Ny vecka

Måndagmorgon igen, dom är jobbiga. Man vet att man har en lång dag och en dryg vecka framför sig, haha det är inte roligt det eller. Men på fredag är man lediga så det är superskönt :) Tänkte att jag kunde blogga lite innan jag sticker till skolan, börjar nämligen 10.15 idag :) Skönt att man får en sovmorgon i veckan iallafall tycker jag!

Igårkväll var jag, älskling och hans kompis ut på en promenad här runt trakterna :) Efter det gick vi hem till Danne och spelade lite kort och drack te. Efter nån omgång med korten gick jag till sängs och såg lite tv. Efter vi båda tycker om te har Danne köpt hem ett som heter Tahiti, den smakar vanilj och ananas, personligen är det inte min favorit men den går att dricka tycker jag :)

Nu ska jag strax pussa på Danne och gå ut till bussen :) Hoppas vädret blir på topp idag också, man blir så mycket gladare då!

Byebye.

/ Jossa



Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0