Nattugglor

Kvällen igår var supertrevlig :) Som jag skrev var Dannes syrra & kompis här på besök, vi spelade kort, var ut en sväng, var till Dannes syrras nya lägenhet  på en snabbtitt och mer.. :) Dom var här några timmar in på natten innan dom återvände hem! Vet inte riktigt när vi somnade sen, men det började bli morgon iallafall haha ^^

Förutom att min pojkvän är världens bästa så är han väldigt galen ibland å. Igår på kvällen kom han hem med en orm som har köpt. Oh noo, jag tycker de är lite läskiga, tur att de är instängda iallafall  -.- Men man vänjer sig väl.
Dom skulle mata ormen med en mus igårkväll också, dock en levande. Jag hade inte hjärta nog att sitta och se det. Musen var så söt och hjälplös! Jag vet inte hur många gånger jag bad om att få ta hand om musen istället för att ge den som mat till ormen, men icke.. Ormen lär ju ha mat den å. Nästa gång tänker jag inte kolla alls, jag tycker det ser så obehagligt ut.


Nej men nu ska jag kila in i duschen, innan man ska på dagens äventyr.

Ha en trevlig dag.

/ Jossa


Kommentarer
Postat av: Sussie

Hej hej...trevligt att du skaffat blogg, har man någon mer att läsa :) Kram kram

2009-04-08 @ 01:04:10
URL: http://sommarbär.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0