Lugn men trevlig torsdag

06:00 ringde min klocka och jag fattade ingenting, gud så trött man är den tidpunkten på dygnet. Efter att ha snoozat ett tag steg jag upp och tog en dusch, sen bar det av till praktiken som jag gör varje torsdag & fredag under trean för er som inte visste det. Gud så trött man är på praktiken varje gång, speciellt på förmiddagen innan lunch. Men inte undra på det då, man går ju upp så tidigt. När klockan blivit 15:00 slutade jag och tog bussen till älsklingen för att hämta grejer jag behövde som jag glömt :) Love you!
Sen hämtade pappa & mamma upp mig och vi åkte hem. Då gjorde jag och min mor tacos tillsammans. Efter det har jag suttit här bara för att smälta maten hehe ^^

Förresten, Johanna (min schyssta granne:D) 
http://jossehannaa.blogg.se/ är blind, jag cyklade förbi dig tidigare när du kom och gick från bussen men inte fan såg du mig .. Haha, knappt en meters avstånd ^^

Nej men nu funderar jag på att rensa här i mitt rum och slänga massa skit man sparat på sig, även rensa ur byrån så man kan stänga och öppna den igen utan att behöva ta i med våld xD

Slänger nog in ett inlägg sen med en lista eller något jag inte brukar skriva om.

Tack & hej :)

/ Jossa



Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0