Lov underbara lov

Ja äntligen är påsklovet här, efterlängtad som loven alltid är :) Fast på något sätt tycker jag att tiden mellan förra lovet och det här lovet har gått ganska så snabbt. Veckorna bara rusar fram och snart tar jag man studenten :) Jippi.

Idag är det ju fredag, jiiho vad underbart! Praktiken var väl detsamma som igår & otroligt jobbigt att gå upp! Tur att min gulliga pojkvän ringde och fick liv i mig efter att jag hade snoozat i en halvtimma! Haha. Efter praktiken tog jag mig en snabb sväng på stan då jag inhandlade leggings och långt linne på Bikbok, örhängen och ring på Glitter :) Tänkte ta kort på allt och lägga ut men har nämligen glömt sladden till kameran hos Danne så jag tar väl en bild från deras hemsida.

Efter den svängen åkte jag hem till Danne och umgicks med han ett tag :) Myspys! I love you. När jag kom hem därifrån tittade jag, mamma & pappa på Talan 2009 som hade säsongsstart idag :) Mysigt det med!

Nej men nu kommer jag inte på något mer att skriva, det står stilla i huvudet .. Kanske beror på tröttheten? :P

Goodbye

/ Jossa

Linne från Bikbok. Fast jag har i svart! 
Lite genomskinligt brottarlinne från Bikbok.
Fast jag tog självklart den i svart men fanns ingen bild i den färgen :)
Äsch jag får väl lägga in allt annat någon annan gång, finns ju inga bilder på hemsidorna.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0