Låång bilresa

Ja det var det tamefan, vi åkte hemifrån vid 05.00 och lämnade Smulan hos mormor sen var bilfärden mot Skåne. Det var inte så mycket trafik ute så det tog ca en timma snabbare än räknat! Härligt det, nu är jag så trött så det blir väl tidigt ikväll kan jag tänka mig. Gud så tråkigt det var att sitta i bilen såå många timmar alltså. Efter vi åkt ca en halvtimme tog jag upp datorn, snacka om rastlös ^^ Blev massa musik & film. Men tänker dock inte berätta vad som händer här nere hihi. Och jag måste bara berätta att här nere har jag gått med linne idag, det är så skönt väder här nere soligt o allt :) Det blev varmare och bättre väder ju längre ner i landet vi kom, så skönt alltså!

En liten rolig händelse i bilen var att jag som har sån fobi för småkryp såg en spindel och började skrika lite, så började brorsan skratta och reta mig för jag var så fånig! Sen säger pappa att spindeln är ju precis bredvid dig Kristoffer. Haha då började han vifta med en karta för att den inte skulle komma på honom, sen skulle han slänga ut spindeln från fönstret och kartan råkar självklart flyga iväg och kom på bilden bakom. Haha ååh duktigt.


Sen gjorde bror min att jag kände mig lite dum. Han började babbla något om att han skulle lyssna på musik men trodde att han hade glömt hörlurarna.
Pappa: Men jag kan sätta på musik
Jag : Jag har iallafall hörurar med mig och min freestyle också så jag kan lyssna på skivorna jag tagit med
Brorsan: Men ååh Josefin, du kan ju lyssna på det i datorn, var lite modern!!!!

Nej men nu ska jag fortsätta här sen blir det talang :)

Ha det bra!

/ Jossa

              
Talang 2009                                  Här i Skåne ploppar det upp
                                                        massa vitsippor och tussilgagor!                               

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0