Kvällsdax

Jag slänger in ett litet inlägg för Tessans skull innan jag går till sängs :) Jag tänkte mest bara berätta vad jag har gjort idag och det är inte mycket! Klockan stog på 06:00 imorse och jag som inte är en morgonmänniska snooza ungeär en halvtimme xD Men som tur var hann jag med morgonens sysslor innan jag tog bussen till praktiken som började 08:00. Dagen på praktiken var väl lite sisådär, rätt mycket folk var det i butiken iallafall :)

När man äntligen var hemma från denna jobbiga dag, har jag i princip resten av dagen bara suttit här och glott på datorn :) Annars har jag bara busat lite med Smulan och lagat mat till allihopa här hemma!

Nu ska jag lägga mig och se lite 2½män tror jag :) Godnatt gott folk.

/ Jossa


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0