Härligt väder på en härlig lördag

Härlig dag det varit idag :) På förmiddagen var jag & Danne ut till Mårdäng där hans pappa bor. Dannes bror, syrra och hennes kompis och barn var också där. Vi var ute i princip hela dagen, det har ju varit så bra väder så man ville ju inte sitta inne. Vi körde lite cross också, det var skitkul men läskigt i början :D Danne kör som en dåre och jag blåhöll i honom, haha! Sen provade jag köra lite själv också, första gången faktiskt så det var ju inte lätt ^^ Borde sett roligt ut kan jag tänka mig! På eftermiddagen blev vi bjudna på middag och senare mot kvällskvisten åkte vi hem. Nu tänkte vi sätta oss på balkongen för att ta en drink lr så och snacka massa skit ;D Sedan ska vi hitta på något mer också.

Du är guld värd Daniel <3

Ha en fortsatt trevlig lördag, jag ska ha massa trevligt jag :)

/ Jossa

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0