Du & jag :)


Idag har jag och Danne varit tsm i ett år & en månad :) Du & jag, det är så det ska va. Jag älskar dig <3

Inatt sov jag hos Danne igen, men idag åker vi till Bomhus till mig och sover där en natt :) Vet inte vad vi ska hitta på men något blir det nog. Imorgon börjar skolan igen också efter detta underbara lov, det känns piss -.- Men det är inte långt kvar till studenten så vi har något att se fram emot. Tur att skolan börjar med en mjukstart, lite sovmorgon och slutar tidigt, så det är härligt.
 
Ni missade väl inte det roliga programmet "Ballar av stål" igår hoppas jag ;) Fast förra veckans program var roligare men man fick sig ett skratt ändå! Missade ni denna vecka, så missa isf inte nästa ;)
http://kanal5.se/web/guest/ballaravstal/webbtv  - Här kan ni se programmet om ni missade det.

Nu ska jag kila, ha det bra allihopa.

/ Jossa

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0