Ballar av stål

Igår avslutades min och Daniels kväll med Ballar av stål, vissa var roligare än andra. Dom som vann igår tyckte jag var värdiga vinnare haha ^^ Annars var dagen igår rätt okej, måndagar är ju som sagt inte min favoritdag, fast iof är inte tisdagar så jäkla bra heller.. Lär plugga idag på religionen, mindre roligt. Men vissa saker måste man göra här i livet ^^

Råkade ta en för tidig buss till skolan så nu sitter jag i datasalen och inväntar rättskunskapen, får hoppas han inte kör med oss på lektionen idag och ger oss massa arbeten för jag är riktigt trött ^^

Nu ska jag besöka bilddagboken en snabbis, josefinlindholm heter jag där så kika in vettja ;)

Ha en bra dag

/ Jossa


Ballar av stål


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0