Äntligen klart

Ja denna dag har varit väldigt stressad. Först skola och därifrån gick jag lite tidgare för att hinna till drop in på UM, sen snabbt hem och fixa det sista/skicka iväg papprerna till en KY-utbildning i Leksand sen hoppade jag på bussen hem till Danne och sen har jag suttit här vid datorn och pluggat religion, vi ska nämligen ha seminaruim imorgon om hinduism. Nu är jag klar med allt iallafall och ska slappna av för resten av kvällen :) Vet inte vad vi ska hitta på men något blir det. Jag & min älsis <3

Förresten, idag i skolan räknade Josse ut hur många skoldagar vi har kvar innan studenten, ENDAST 16 dagar typ. Men sen har vi ju praktik varje vecka också men vi räknade alla dryga skoldagar. Men jag sa till Josse att nu lär vi passa på att njuta av vårat sällskap med tjejerna :D Kommer sakna flickorna sen när vi slutat. Men det betyder ju inte att vi måste sluta umgås bara för vi slutar skolan heller.
Lite tjejkvällar då och då skadar icke.

Nu ska jag kila iväg. Ha en trevlans kväll.

/ Jossa

Kommentarer
Postat av: Josse =)

Såklart att vi ska ha det!! Det är ett måste =D

2009-04-21 @ 21:56:44

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0