Äntligen fredag

Gud så skönt med helg, klockan är bara tio och jag är trött redan! Men nog kommer jag vara vaken ett tag till minnsan.
Dagen händelser är inte så speciella precis, först prao där allt var som vanligt. Anna kom och hälsade på också, trevlans :)
Fick sluta en timme tidigare och väl hemma satte jag igång med städanet och rensandet jag påbörjade igår, jag är ännu inte klar hehe! Kan bero på att mormor kom på besök då vi satt och fikade och sedan har jag påbörjat ett personligt brev. Det är inte kul alls att skriva tycker jag, då städar och snyggar jag hellre till på rummet :P

Imorgon ska jag sova ut, hoppas man kan det iallafall, brukar ju vara så att när man är ledig vaknar man tidigt och när man har skola vill man bara sova längre! ^^ Efter sovmorgonen ska jag väl hitta på något här hemma och sedan åka hem till älskling :) Vet ännu inte vad vi kommer hitta på men något trevligt blir det <3 :)


Såg Talang nyss också, jag tycker det programmet kan vara lite kul ;P Förra veckan gick två från Gävle vidare också :) Bravo bravo!


Nu ska jag avsluta det där himlans brevet. Ha det bra :)

/ Jossa


Talang :)


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0