I väntan på våran skatt

Idag har det varit en underbar dag för mig och Daniel. Vi fick imorse äntligen se våran skatt på VUL som ligger i min mage i väntan på att få möta världen den första juli tvåtusentretton. Även ett litet hjärta slog på den lilla underbara.

Den sextonde oktober fick jag plus på stickan och sedan dess har vi gått i tystnad om det här tills vi fått se att allt är bra med lillplutt i magen. Självklart berättade vi för familjerna samma dag som vi plussade just för att vi var så otroligt lyckliga och spända på att få berätta den stora nyheten. 

Förutom att jag och Daniel är lyckliga och förväntansfulla med tanke på hur länge vi väntat och längtat så är även våra familjer det. Jag är så glad att dem är så stöttande och glada för oss.
Ren kärlek och lycka - vi längtar redan efter dig 
 

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0