Födelsedagsfirande för Kajsa igårkväll

Igårkväll var jag och tjejerna hos Kajsa för att fira hennes födelsedag i efterskott.
Vi blev bjudna på Kajsas goda lasagne, såg lite smått på Xfactor, tittade i gamla skolkataloger, pratade och skrattade medan dom drog igång lite party.

Kvällen var trevlig och det är sånt som borde göras oftare. Det är alltid så roligt att träffa tjejerna eftersom vi alltid har något roligt att göra eller prata om.
Efter kvällen var jag helslut och sov som en stock direkt när jag kom hem,- jag längtar tills att graviditetströttheten är över så jag orkar med att göra mer saker och vara uppe lite längre om kvällarna.

Men hur som helst så var kvällen lyckad igår och det är tack vare vännerna.


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0